Je hebt de examens voor de boeg en ziet er als een berg tegen op. Bepaalde vakken, waaronder marketing, lukken nog steeds niet. Je bent het overzicht kwijt en tijdens het oefenen loop je telkens vast. Dan is examentraining een oplossing!
Van Dale: mar·ke·ting de; v(m) − commercieel beleid.
Het vak marketing bestaat uit: markt- en marketingonderzoek; marketingorganisatie en -planning; koopgedrag, segmentatie en marketingmix. Typische begrippen uit de marketing zijn: de vier P´s (product, prijs, plaats, promotie), marketingstrategie, consumenten, DMU, concurrentie, marketingplan, distributie, verkoop, marketingcommunicatie, marketingmanagement, positionering, statistiek, kostprijsberekening. Problemen onstaan vaak met het toepassen van grote hoeveelheid theorie en modellen in diverse praktijksituaties.
De examentraining is de laatste intensieve voorbereiding op jouw examens of herexamens. We helpen je de stof te overzien door deze samen te vatten en de moeilijke punten nog eens uit te leggen. Daarna gaan we oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Je zult zien dat het steeds een stapje beter gaat. Bij ons is de examentraining individueel en de leerling bepaalt hierbij het tempo.
Examentraining wordt uitsluitend op onze locatie gegeven. Gemiddeld spreken we een blok (van drie uur) bijles per week af. Afhankelijk van de omvang van het leerprobleem en de deadline van het examen of de herkansing kan dat meer of minder frequent zijn. Dat bekijken we tijdens de eerste bijles.
Meester Frank biedt examentraining marketing voor: studenten uit het beroeps- en wetenschappelijk onderwijs (mbo, hbo, wo).
Meld je dan aan voor een intake.
Meester Frank ·
Mozartlaan 27-C, 1217 CM HILVERSUM ·
Tel. 035 6316915 ·
info@meester-frank.nl
·
KvK 32120745
Copyright Frank van Ormondt Services bv © ·
Bijgewerkt op 8 januari 2025 ·
·
Sitemap