strookfoto

Marketing

Van Dale: mar·ke·ting de; v(m) − commercieel beleid.

Het vak marketing bestaat uit: markt- en marketingonderzoek; marketingorganisatie en -planning; koopgedrag, segmentatie en marketingmix. Typische begrippen uit de marketing zijn: de vier P´s (product, prijs, plaats, promotie), marketingstrategie, consumenten, DMU, concurrentie, marketingplan, distributie, verkoop, marketingcommunicatie, marketingmanagement, positionering, statistiek, kostprijsberekening. Problemen onstaan vaak met het toepassen van grote hoeveelheid theorie en modellen in diverse praktijksituaties.

Ondersteuning

Voor studenten van het VMBO, HBO of de universiteit biedt Meester Frank bijles en examentraining. Kijk ook bij management & organisatie en statistiek. Voor bedrijven kijk ook bij Frank van Ormondt Advies en Educatie.


Meester Frank · Mozartlaan 27-C, 1217 CM HILVERSUM · Tel. 035 6316914 · info@meester-frank.nl · KvK 32120745 · Rabobank, NL30 RABO 0305.4713.33

Copyright Frank van Ormondt Services bv © · Bijgewerkt op 17 mei 2018 · Volg ons op Facebook   Volg ons op Twitter   Volg ons op LinkedIn · Sitemap