strookfoto

Het vak marketing te Hilversum

Uitdagingen van het vak marketing

Van Dale: mar·ke·ting de; v(m) − commercieel beleid.

Het vak marketing bestaat uit: markt- en marketingonderzoek; marketingorganisatie en -planning; koopgedrag, segmentatie en marketingmix. Typische begrippen uit de marketing zijn: de vier P´s (product, prijs, plaats, promotie), marketingstrategie, consumenten, DMU, concurrentie, marketingplan, distributie, verkoop, marketingcommunicatie, marketingmanagement, positionering, statistiek, kostprijsberekening. Problemen onstaan vaak met het toepassen van grote hoeveelheid theorie en modellen in diverse praktijksituaties.

Voor wie bieden wij marketing (en in welke vorm)?

Meester Frank biedt marketing aan: studenten uit het beroeps- en wetenschappelijk onderwijs (mbo, hbo, wo) in de vorm van: bijles en examentraining.

Belangstelling?

Meld je dan aan voor een intake.



Meester Frank · Mozartlaan 27-C, 1217 CM HILVERSUM ·
Tel. 035 6316915 · info@meester-frank.nl · KvK 32120745

Copyright Frank van Ormondt Services bv © · Bijgewerkt op 1 januari 1970 · Volg ons op LinkedIn · Sitemap